مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

استفاده از کفپوش چوبی در مخازن و چاه های کشاورزی


گروه بازرگانی: کفپوش پمپ میله ای محصول ایران است. این کفپوش یکی از پرکاربردترین محصولات در بازار ایران می باشد. این برند در سال 1377 شروع به تولید محصولات صنعتی کرد. تشک اولین محصول این شرکت است. در ادامه این مقاله به معرفی ویژگی های کفپوش چوبی می پردازیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت با ما همراه باشید.

پمپ کف چیست؟

پمپ کفی نوعی پمپ است که وظیفه آن کشیدن آب از قسمت پایین پمپ، افزایش فشار و ارسال آب به قسمت بالایی است. پمپ های کفی کاربردهای زیادی در زمینه کشاورزی دارند. در کشاورزی از این دستگاه برای پمپاژ آب به مناطق خاصی استفاده می شود. پمپ های کفی کاربردهای زیادی دارند. این کاربردها از زهکشی تا زهکشی را شامل می شود. نحوه کار این پمپ به این صورت است که قبل از اینکه بتوانید از آن استفاده کنید و مایع را به ارتفاع بالاتر منتقل کنید، باید یک نقطه زهکشی یا تخلیه پیدا کنید. سپس شلنگ را به پمپ وصل کنید. در نهایت باید به منبع برق وصل شود. تا چند دقیقه دیگر پمپ کف کار می کند. پمپ کف نیز از چاهی به عمق 40 متر آب می کشد. از دیگر کاربردهای این پمپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• حرکت و گردش آب در استخرهای پرورش ماهی.

• احداث آبنما و اکسیژن رسانی آب در استخرها و مزارع پرورش ماهی.

• تخلیه چاه از ساختمان های مسکونی و تجاری.

• حذف منابع صنعتی.

ویژگی های طبقه راد

از این نوع پمپ شناور برای حذف ریشه درختان، شن و ... استفاده می شود. دلیل این امر وجود صفحه نمایش در پمپ است. جنس بدنه و پروانه پمپ کف میله ای فولاد ضد زنگ می باشد. این ماده باعث افزایش مقاومت پمپ در برابر خوردگی، گرفتگی و سایر عوارض مانند طول عمر آن می شود. از طرفی استهلاک دستگاه نیز کاهش می یابد. از دیگر خصوصیات این نوع پروانه ها تعادل، وزن سبک و یکنواختی سطح آنهاست.

تعداد آرماتورها در پمپ کف به کیفیت بالای میله پمپ کف کمک می کند. این پمپ برای مقدار کمی برق آب زیادی را جابجا می کند. این پمپ دارای کیس کم و قطر 178 می باشد که در چاه های باریک قابل استفاده می باشد. فلز و علامت های پمپ میله ای از فولاد ساخته شده است. محفظه سیل به طور کامل از موتور الکتریکی جدا شده و طراحی محفظه سیل باعث تجمع روغن در این محفظه می شود. به همین دلیل است که عمر سیل افزایش می یابد. در تولید قطعات پمپ لاستیک کشویی از ریخته گری و ریخته گری آلیاژی خاص نیز استفاده می شود. برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی، مردم از توری های پلاستیکی استفاده می کنند. رعایت این موارد بهترین و بالاترین عملکرد پمپ را ارائه می دهد. روتور و استاتور از ورق سیلیکونی با کیفیت بالا ساخته شده اند. از نظر داخلی و خارجی بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی شده است.

تنها موتور الکتریکی راد یک نمونه است. مدل تک کلاس بهترین محصول است. با توجه به قرار گرفتن پمپ در منطقه غیر شهری، قابلیت کار با برق فاز و کم مصرف بسیار خوب در نظر گرفته می شود. سیم پیچ الکتروموتور در پمپ راد از ماده ای مانند مس ساخته شده است. استفاده از مس در کویل آن را در برابر حرارت مقاوم می کند. این امر از مشکلاتی که در تعویض تجهیزات صنعتی مانند آتش سوزی باد رخ می دهد جلوگیری می کند. مبادله برعکس افزایش محصول در بلندمدت است. این سفینه فضایی در اندازه های 1 تا 3 تولید می کند. هر اندازه برای کاربرد خاصی طراحی شده است.

نکات مهم هنگام خرید این پمپ

این نوع پمپ برای استفاده در آبهای عمیق در نظر گرفته شده است. البته احتمال خسارت ناشی از فشار زیاد آب، سیل یا آب بندی است. در هنگام خرید این محصول باید به سایز اولیه توجه کنید. به عنوان مثال فلوترهای میله ای شناور که فلوتر به صورت مکانیکی فعال می شود، برای حفاری چاه مناسب نیستند. حداکثر دمای مجاز برای این پمپ 40 درجه سانتیگراد می باشد. یکی دیگر از مسائل مهم در کار با این دستگاه، مدل قرارگیری در چاه است.

پمپ کف راد بخرید

پمپ کف راد را بهتر است از نمایندگی رسمی این برند و در فروشگاهی مورد اعتماد خریداری کنید. آب نیرو یک کتاب مرجع تخصصی تجهیزات صنعتی از جمله پمپ های میله مکنده می باشد. این فروشگاه عرضه کننده محصولات صنعتی از قبیل پمپ کف، بوستر پمپ آب، پمپ های صنعتی و روغن، تجهیزات لوله کشی و انتقال، تجهیزات کمپرسور و پنوماتیک، سیستم های فیلتراسیون، سیستم های آبیاری تحت فشار، مواد شیمیایی آهنی تصفیه آب و آب، لوله های پلی اتیلن می باشد. و غیره
https://www.baharnews.ir/news/458664/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%81-%DA%A9%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1%D9%87%D8%A7-%DA%86%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8Cکارشناسان مجرب گروه صنعتی آب نیرو، محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می کنند. بخش فنی، مهندسی و ساختمانی این فروشگاه با هدف پاسخگویی به نیازهای مشتریان در بخش هایی مانند نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، صنایع چوب و کاغذ و بسیاری از صنایع دیگر می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد