مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

تولید محصولات شوینده در آن زمان باعث گردید که سطح بهداشت در میان مردم بالاتر برود

تولید محصولات شوینده در آن زمان باعث گردید که سطح بهداشت در میان مردم بالاتر برود و هرروز به طیف گسترده این محصولات بهداشتی در بازار افزوده میشد. ضدآفتاب های شیمیایی به ترکیب محصولات ضدآفتاب اضافه شده و مکانیسم جذب آنها از طریق واکنش های شیمیایی می باشد. در حقیقت این نوع اسانس قبل از ترکیب شدن با هر ماده ای به رنگ آبی می باشد. نتایج ارزیابی حسی نشان داد استفاده از صمغ کتیرا و صمغ دانه ریحان به ترتیب در غلظتهای 0.3 و 0.5 درصد، تفاوت معنیداری روی تمامی ویژگیهای حسی تیمارها، در مقایسه با نمونه شاهد، ایجاد نمی­کند. از آنجا که نمونه شیرکاکائوی کم ­چرب حاوی 0.5 درصد صمغ دانه ریحان و شیره توت، در مقایسه با نمونه شاهد، بالاترین میزان ترکیبات فنلی، پایینترین میزان IC50 و به میزان کمتری ساکارز و رسوب به­ دست داده و خواص کیفی مطلوب (عطر و بو، طعم و مزه، رنگ، بافت و پذیرش کلی) را نشان داده است، تیمار مذکور به عنوان تیمار برتر از لحاظ خواص سلامت بخشی، خواص کیفی و مطلوب بودن انتخاب گردید. در حالت کلی برای درست کردن این محصول لازم است مراحل زیر طی شود. این لاین لوازم آرایشی به طور کامل عاری از هر گونه ترکیبات مصنوعی هستند و تنها از مواد تشکیل دهنده سالم و خالص درست شده اند . 

هر دو مایع ظرفشویی و مایع دستشویی از نظر ظاهر یک کاربرد رادارند اما همانطور که از نام مایع ظرفشویی مشخص گردیده، این مایع برای شستوشوی ظروف بکار میرود، به این دلیل که بر روی ظروف امکان باقی ماندن ذرات ریز غذا وجود دارد که به راحتی تمیز نمیشود به همین علت قدرت تمیزکنندگی مایع ظرفشویی به مراتب بالاتر است. در زمانهای قدیم بشر به این نتیجه رسید که میتواند از خاک و خاکستر به عنوان یک تمیزکننده استفاده کند و از خاکستر برای تمیز کردن ظروف غذاها به دلیل خاصیت خوبی که خاکستر از نظر شویندگی دارد استفاده کند. مایع ظرفشویی و مایع دستشویی به دلیل سهولت استفاده، در دسترس بودن، خاصیت تمیزکنندگی و ضدعفونیکنندگی بالای که دارند باعث شدهاند که به سرعت در میان مردم جای خود را در باز کنند تا آنجا که امروزه در پایه هر ظرفشویی ظرفشویی یک مایع ظرفشویی و در هر سرویس بهداشتی یک مایع دستشویی نیز به چشم میخورد. 

جهت نرمکنندگی پوست استفاده میگردد و گلیسیرین به دلیل خاصیت چربی که دارد جهت شستشوی ظروف مناسب نیست. استفاده از مایع ظرفشویی برای شستشوی ظروف در ایران کمتر از ۳۰ سال است که در بین مردم رواج پیداکرده است و این ماده شوینده با نام ریکا شهرت دارد. بشر توانست با استفاده از خاکستر تا حد زیادی ظروف را ضدعفونی کند و از شیوع بیماریها جلوگیری کند. در ایران کمتر از سه دهه است که ترکیب سنتی شستشوی ظروف (گرده آجر، چوبک، خاکستر و…) جای خود را با مایع ظرفشویی عوض کرده است و امروزه به عنوان یکی از الگوهای مصرف و استفاده از این کالا امری ضروری و مفید در زندگی میباشد. ماده ی اصلی موجود در فرمول مایع دستشویی صدفی، تگزاپون نوع صدفی یا سدیم لوریل اتر سولفات در ترکیب با ماده ی صدفی کننده مانند اتیلن گلیکول مونو استئارات می باشد. بالاترین مصرف سرانه مایع ظرفشویی، پودرها و مایعات شوینده دیگر در ایران در سال ۱۳۶۲ حدود ۲۸/۵ کیلوگرم برای هر نفر در سال بوده و با توجه به اینکه تمام کارخانهها سولفوناسیون موجود در کشور بر مبنای استفاده از آلکیل بنزن به عنوان مواد اولیه طراحیشده است، کمبود و نیاز کشور به الکیل بنزن خطی تماماً به صورت الکیل بنزن خطی از خارج تأمین میگردید.

در این بخش قصد داریم تا برای خرید مواد اولیه آزمایشگاهی از پیشگامان شیمی برای شما فرمولاسیون مایع ظرفشویی را معرفی کنیم و همچنین شما را با تاریخچه مایع ظرفشویی آشنا سازیم. مشاوره و ارائه فرمولاسیون های محصولات آرایشی ؛ بهداشتی و شوینده . شرکت صنایع کیمیاگر آریان اسانس با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید اسانس خوراکی، دارای گواهی نامه های معتبر در این زمینه و آزمایشگاه های مجهز و دانش روز دنیا، تولید کننده انواع اسانس های خوراکی، امولسیون ها و بنیان نوشابههای گازدار می باشد.این شرکت آماده ارائه هر گونه خدمات فروش و مشاوره در زمینه انتخاب و مصرف اسانس در محصولات مختلف صنایع غذایی بوده و کارشناس خبره تیم فروش به مراه مجموعه تیم با تجربه آزمایشگاه های ما، در تمام فرآیند خرید انواع اسانس و طعم دهنده خوراکی در استان فارس (شیراز ) در کنار شما خواهند بود. اسپری دو فاز گلیس از شکنندگی و گره خوردن مو در طی روز جلوگیری میکند و باعث نرمی و خوش حالتی مو میشود. در فرمولاسیون مایع ظرفشویی گذشته و منسوخشده، در مایع ظرفشویی از یک آنتی فوم استفاده میگردید که با اضافه کردن این محصول در واقعه از کف مایع ظرفشویی کاسته میشد، اما امروزه با افزایش تکنولوژی و متدهای روز، فرمولاسیونی باکیفیت و با غلظت بسیار بالا که دیگر خبری از معایب فرمولاسیونهای گذشته (منسوخشده) همانند استفاده از آنتی فومهای وجود ندارد و مفتخریم تا فرمولاسیون مایع ظرفشویی و مایع دستشویی باکیفیت و غلظت بسیار بالا و همچنین قابلرقابت با برندهای برتر کشور در اختیار کارآفرینان و صنعتگران عزیز قرار میدهیم.