مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

درخواست تجدید نظر اختلال وسواس فکری

ممکن است همیشه محرک قابلتوجهی وجود نداشته باشد که وسواسها و اجبارها را شروع کرده باشد. گاهی این وسواسها منجر به اجبار و انجام عملی برخلاف میل باطنی میشوند. این روش معمولاً منجر به افزایش سطح اضطراب فرد میشود. او اضافه میکند: «افرادی که مبتلا به اختلال وسواس فکریعملی هستند، بیشتر احتمال دارد بهدنبال کمک باشند زیرا علائم باعث آزردگی یا آشفتگی آنها میشود. ۶.احساس ناراحتی و استرس بیش از حد به دلیل وجود فکرهای ناخواسته و ترس از عملیاتی که به نظر بیمعنی هستند. فرد مبتلا به این نوع اختلال وسواس فکری ممکن است احساس کند که برای جلوگیری از ناراحتی و داشتن آرامش لازم است که اشیا به ترتیب خاصی قرار گیرند. داشتن OCD می تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی و آرامش افراد تأثیر بگذارد. رفتارهای تکراری، مانند شستن دست ها، بررسی وسایل یا نظافت، می تواند به طور قابل توجهی در فعالیت های روزانه و تعاملات اجتماعی فرد تداخل ایجاد کند. این علایم می توانند باعث پریشانی و اختلال در توانایی فرد برای انجام فعالیت های معمول او شوند. این اختلال بر اساس دو نوع وسواس و تکرار تقسیم بندی میشود. OCD به معنی “اختلال وسواس فکری- رفتاری” است و یکی از اختلالات روانی است که با تکراری و وسواسی بودن فکرها و رفتارها مشخص میشود.

وسواس فکری شامل ترس از عواقب نامطلوب و بیرحمانه، شک و تردید در مورد تصمیمگیریها، خیالپردازیهای محتمل و مراقبت از دیگران میباشد. همچنین، درمان OCD ممکن است زمانی برای دیدن نتایج مورد نیاز باشد، بنابراین تأکید بر پایداری و صبر در درمان این بیماری بسیار مهم است. مثلاً فردی که مبتلا به OCD است، ممکن است به طور مداوم با ترس از انجام عملیات ناخواسته و ناشایست مواجه شود، مانند خریدن چیزهایی که نیاز ندارد، حرکات نسنجیده یا بیمعنی و دیگر افکاری که به نظر او خلاف ارزشها و باورهای شخصی اش هستند. بیشتر افراد برای کمک به مدیریت زندگی روزمره از رفتارهای تکراری مانند رعایت یک روتین قبل از خواب استفاده می کنند. علاوه بر دارو ، روان درمانی نیز برای به حداقل رساندن تاثیر وسواس فکری عملی در زندگی روزمره توصیه می شود . اشخاصی که دارای علائم وسواس فکری یا عملی هستند ، علاوه بر اینکه خودشان را آزار می دهند ، طبق نتایج این رفتار را میتوان به راحتی بر سایر افرادی که با آنها در ارتباط هستند و به خصوص اعضای خانواده مشاهده کرد. ممکن است در اطراف خودتان افرادی را دیده باشید که بهطور مداوم از کثیف بودن دستهایش صحبت میکنند و در طول روز بیش از ۳۰ بار دستهای خود را میشوید که در صورت عدم انجام این کار دچار رنجش ذهنی خواهد شد.

به دلیل ترس از اینکه مرتکب اشتباهی نشده باشد ، مرتباً کارهای انجام شده را چک می کند ، از جمله ممکن است چندین بار ایمیل را بررسی کند. ۱. درمان شناختی-رفتاری (CBT): این روش شامل کار با یک مشاور است که شما را با استفاده از روشهای شناختی-رفتاری به تحلیل و درک وسواس فکری و نیز کاهش واکنشهایی که آن را تحریک میکنند، کمک میکند. برای رهایی از وسواس فکری پیشنهاد می کنیم با شماره ۰۹۹۱۱۱۲۰۶۸۸ تماس بگیرید. به شدت خود را وقف شغل و تولید می کنید. مثلاً ممکن است مرتباً کتاب ها را در یک قفسه مرتب کنند. ممکن است در فکرتان نفرت انگیز باشد ؛ اما بدانید که بی معنی هستند و امکان دارد با احساسات و شخصیت شما تناسبی نداشته باشد. افسردگی یکی از شایعترین اختلالاتی است که همراه با افکار وسواسی بروز پیدا میکند و دو سوم مبتلایان به وسواسهای فکری، از افسردگی نیز رنج میبرند.

بنابراین، برای مدیریت استرس، میتوانید از تکنیکهایی مانند تمرین مدیتیشن، ورزش، خواب کافی و تغذیه سالم استفاده کنید. اما برای اینکه از وضعیت فعلی خود اطلاعات بیشتری داشته باشید میتوانید با تست وسواس فکری به صورت آنلاین، یک ارزیابی کلی از وضعیت خود به دست بیاورید. 11) شستشو ، نظافت یا نظافت بیش از حد یا تشریفاتی؟ اختلال وسواس خود را به شکلهای مختلفی نشان میدهد و فراتر از این تصور غلط که رایج است وسواس فقط شستن دستها و توجه بیش از حد به نظافت است. هر رفتار تکراری از نوع اجباری نیست. OCD یک بیماری روانی است که شامل یک وسواس یا اجبار ، اعمال پریشان کننده و افکار تکراری است. وقتی که افکار OCD را پیشبینی می کنید تلاش کنید که توجه خود را بر روی چیز دیگری بگذارید. افراد مبتلا به OCD معمولاً به طور مداوم با افکار خود مبارزه می کنند، اما این تلاش می تواند افزایش یافتن این افکار را به دنبال داشته باشد. OCD می تواند از طرق مختلف بر افراد تأثیر بگذارد. و در این شرایط ممکن است سعی کنند با شستن زیاد این احساس را از بین ببرند. آنها رفتارهای خود را بر اساس این باورها برنامهریزی میکنند و حتی ممکن است مناسک خاصی برای از بین بردن بدشانسی برای خودشان به وجود بیاورند.

اگرچه علت دقیق OCD هنوز مشخص نیست، اما تحقیقات نشان میدهد که این اختلال میتواند به دلیل ترکیبی از ژنتیک، شیمی مغزی، محیط و تجربیات شخصی ایجاد شود. به عنوان مثال، اگر شما مبتلا به وسواس فکری هستید که باعث شده شما همیشه نگران شوید که آیا درست انجام دادهاید یا خیر، باید به خودتان بگویید که این یک وسواس فکری است و این موضوع در ذهن شما ایجاد شده است و نیاز به توجه دارد. پس نخست تست آنلاین را انجام دهید و اگر مبتلا به این بیماری هستید حتما برای درمان اقدام کنید. اما در شرایطی که فرد تکنیکهای لازم را به طور کامل انجام دهد این دوره درمانی میتواند کوتاهتر باشد. افرادی که به این اختلال دچار هستند در معرض ابتلا به سایر اختلالات اضطرابی مانند افسردگی و فوبیا نیز قرار دارند. برخی از افراد مبتلا به OCD نیاز مستمر و طاقت فرسایی برای شستن دارند. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

این کار نیازمند تلاش و تمرین است اما به مرور با مدیریت افکار و رفتار از تمرینات لذت خواهید برد. محتوای اضطرابآور افکار وسواسی مشخص میشود و به تدریج فرد در معرض محتوایی که از آن هراس دارد قرار میگیرد تا وجود و برخورد با آن محتوا برای او ساده شود. که میتوانند زمینهساز اختلالات روانشناختی گوناگون مانند اضطراب، افسردگی و اختلال وسواسی اجباری شوند. در افراد مبتلا به اختلال وسواس فکری ، نگرانی ها و اضطراب هایی وجود دارد که انجام کارهای روزمره را دشوار می سازد برای کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به این اختلال فکری میتوانید مقاله نشانه های اضطراب در کودکان را مطالعه کنید. اگر در این زمینه پرسش خاصی دارید و یا هنوز کنجکاو هستید، میتوانید از خدمات آنلاین کلینیک مدیست استفاده کنید. وسواس فکری ممکن است برای بسیاری از ما یک چالش باشد. بعضی از روشهای روانشناختی مانند درمان شناختی-رفتاری (CBT) ممکن است به کنترل وسواس فکری شما کمک کنند. ۴. رواندرمانی تحلیلی: در این روش، شما با استفاده از روشهای رواندرمانی، به تحلیل ریشههای عمیق وسواس فکری میپردازید و به شناخت خود و میرسید. چگونه بر وسواس فکری خود غلبه کنیم؟ بیمار دیگر به خاطر علائمی که دارد از پا در نمی­آید و روشهای مختلفی وجود دارد که موجب میشود بیمار بر وسواس خود غلبه کرده و برای داشتن زندگی سالم و لذت­بخش تلاش کند.

۱.آگاهی: اولین قدم برای غلبه بر وسواس فکری، آگاهی از وجود آن است. ۴.تمرین ذهنی: تمرینهای ذهنی مانند انجام تمرینات تمرکز، تمرینات تنفس عمیق و تمرینات تصویرسازی مثبت ممکن است به شما کمک کنند تا از وسواس خود عبور کنید. ۲.مدیریت استرس: استرس ممکن است ocd را تشدید کند. افکار یا تصوراتی به طور مرتب مزاحمش میشوند و او را مضطرب و ناراحت میکنند. در اوتیسم ، ممکن است اختلالات در زبان ، ارتباطات یا مهارت های اجتماعی وجود داشته باشد و اگر روال و روتین های زندگی او قطع و گسسته شود یا دقیق دنبال نشود ، احتمالاً فرد دارای اوتیسم را ناراحت خواهد کرد. اگرچه برخی از این رفتارها و افکار ممکن است برای بسیاری از ما طبیعی باشند، اما برای افراد مبتلا به OCD، این افکار و رفتارها بسیار شدید و غیر قابل کنترل هستند و ممکن است زندگی روزمره، روابط اجتماعی، کار و تحصیلات آنها را تحت تأثیر قرار دهند. اما برای درمان وسواس فکری، رویکردهای مختلفی مانند درمان دارویی، رواندرمانی، و ترکیبی از این دو استفاده میشود. یک روش درمان دیگر وسواس فکری، غرقه سازی است. سطوح پایین سروتونین، یک ماده طبیعی در مغز که تعادل ذهنی را حفظ می کند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بهترین روانشناس در تهران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

آهنگ جدید مجید خراطها به نام «راستی عکسم رو دیواره»

متن آهنگ راستی عکسم رو دیواره مجید خراطها


من همخونتو ول کن با وجود من وداع کن دارم از این خونه میرم تو فقط منو دعا کن

یا بمون منم بمونم یا بذار نیستی نباشم لااقل اشکامو پاک کن زشته اینجوری جدا شم

بعد رفتنم از اینجا زندگی از هم میپاشه در و همسایه به طعنه میگن جاش خالی نباشه

راستی عکسم رو دیواره اونم از خونه جدا کن اگه دلتنگ شدی روزی در و دیوارو نگاه کن

یادگاری ندارم که مبادا جا بذارم جلومو بگیر بمونم آخه من جایی ندارم

کاش میشد فقط یه هفته دیگه با من سر میکردی به قول خودت روزاتو پیش من هدر میکردی

مگه میشه وقتی نیستم چشماشو رو هم بذاره واسه من خبر بیارن که فلانی بی قراره

یعنی الان تو خیابون داره دنبالم میگرده باز خیالاتی شدم من این خیابونا چه سرده

انگار جدی جدی بی تو یه فقیر کوچه گردم با اینکه رفتم ولی باز بگی برگرد برمیگردم

به خدا قسم که بی تو یه فقیر کوچه گردم گر چه مغرورم ولی تو بگی برگرد برمیگردم


 آهنگ جدید مجید خراطها به نام «راستی عکسم رو دیواره»

بهترین برنامه اسکنر اندروید و آیفون

بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون 2023

نگهداری و سازماندهی اسناد و عکس های کاغذی همیشه مشکل بوده است. با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد دستگاه های اسکن، کاربران به راحتی می توانستند اسناد مورد نیاز خود را به صورت دیجیتالی بر روی رایانه خود ذخیره کنند و از مرتب سازی و بایگانی مداوم آنها خلاص شوند. اما با ظهور برنامه های اسکنر تلفن همراه، کاربران در مورد نحوه تهیه نسخه دیجیتالی این اسناد و عکس ها سردرگم شده و بهترین گزینه را انتخاب می کنند.

در این مقاله سعی کردیم بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل اندروید و آیفون و همچنین بهترین اپلیکیشن های اسکن عکس با گوشی خود را ارائه دهیم و آنها را با اسکنرهای تخت و اسکنر اسناد مقایسه کنیم و سوالاتی در مورد اسکن عکس ها و اسناد کاغذی برای پاسخ به آنها ارائه دهیم. . اسکنر تبلت آیا اسناد با برنامه های اسکن موبایل بهتر است؟ پس تا آخر بمون

بهترین اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون

برنامه های اسکنر موبایل این روزها توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. چون می توانند آسان و در کمترین زمان یک کپی دیجیتالی از مدارک با فرمت دلخواه تهیه و در کامپیوتر ذخیره کنند. تنوع این برنامه ها بسیار زیاد است. بسیاری از آنها مجبور به خرید هستند و برخی کیفیت خوبی ارائه نمی دهند. برای دانلود بهترین برنامه های اسکنر موبایل ارائه شده در این مقاله، توصیه می شود اگر گوشی یا تبلت اپل دارید به اپ استور و در صورت داشتن گوشی یا تبلت اندرویدی به پلی استور مراجعه کنید. در ادامه 10 نمونه از بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل اندروید و آیفون در سال 2023 را معرفی می کنیم:

CamScanner یک اسکنر موبایل است

یکی از بهترین برنامه های اسکنر موبایل موجود برای سیستم عامل های موبایل CamScanner است. این برنامه به شما امکان می دهد رسیدها، یادداشت ها، کارت های ویزیت و سایر اسناد، از جمله بحث های تخته سفید را اسکن کنید. CamScanner از OCR برای استخراج متن از اسکن های شما استفاده می کند. این برنامه همچنین دارای ویژگی‌های برش و بهبود خودکار برای تمیز کردن متن و تصاویر شما برای ظاهر واضح‌تر است.

طراحی دوربین

پی دی اف، کلمه، اشتراک گذاری گزینه ها از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی به عنوان فایل های JPEG یا TXT از ویژگی های اضافی این برنامه است. نظرات دارد. حفاظت از رمز عبور دارای ویرایش پیشرفته برای همگام سازی بین پلتفرمی و جستجوی کلیدواژه است. تبدیل پی دی اف به ورد، همچنین مجموعه ای از ابزارهای داخلی مانند مبدل PDF به اکسل و اسکنر کد QR را ارائه می دهد.

اسکنر موبایل iScanner

با برنامه اسکنر موبایل iScanner، می توانید به راحتی هر سندی را به فرمت txt، pdf یا jpg تبدیل کنید. این برنامه آسان برای استفاده به عنوان یک دستیار دیجیتال تمام وقت شناخته می شود زیرا کار اداری را بسیار آسان می کند. پس از تبدیل به یک فایل PDF، می توانید سند را ویرایش کنید یا یک امضای دیجیتال اضافه کنید تا صحت آن را تأیید کنید. یکی از رایج ترین کارهایی که اپلیکیشن های اسکنر انجام می دهند، توانایی شمارش اشیا با دوربین است. بله، به راحتی می توانید عدد داخل جعبه را بشمارید و در وقت شما صرفه جویی می کند.

نمایش اسکنر موبایل iScanner

به علاوه، می‌توانید شناسه‌های مهم را دیجیتالی کنید و به‌طور ایمن با رمز عبور یا تأیید هویت قفل کنید تا از سوءاستفاده جلوگیری کنید. برنامه اسکنر موبایل iScanner به شما امکان می دهد متن را از تصویر دلخواه خود استخراج کرده و آن را با استفاده از کلیپ بورد کپی کنید. علاوه بر این، می توانید با اسکن آنلاین سوالات، مسائل ریاضی و سایر مسائل را حل کنید.

یکی از نقاط ضعف برنامه اسکنر موبایل iScanner استفاده رایگان محدود آن است که امکان تعداد مشخصی اسکن در روز و شب را فراهم می کند و نیاز به خرید برای استفاده نامحدود دارد.

اسکنر لنز موبایل مایکروسافت آفیس

مایکروسافت آفیس لنز، این برنامه اسکنر موبایل دارای مجموعه ای از ویژگی های مفید است که به شما کمک می کند یک کپی دیجیتالی از اسناد فیزیکی خود ایجاد کنید. عملکرد OCR این برنامه فرصتی را برای جستجو و ویرایش آسان تصاویر و اسناد اسکن شده خود فراهم می کند. رسیدهای کوچک، کارت ویزیت، یادداشت ها و حتی تخته های سفید به راحتی توسط این برنامه اسکن می شوند.

اسکنر لنز مایکروسافت آفیس

تنظیمات برش، تنظیم و تنظیمات رنگ، مقدار نوردهی و حاشیه نویسی از دیگر ویژگی های Microsoft Office Lens هستند. با این برنامه می توانید اسناد و عکس های خود را در One Note و One Drive و در فرمت های مختلف مانند Word، Excel، PowerPoint یا PDF ذخیره کنید. البته بهتر است بدانید که امکان ذخیره مستقیم آن ها در گالری نیز وجود دارد و در واقع می توانید سند خود را در بیش از یک فرمت و در مکان های مختلف اسکن کنید.

گاهی اوقات پایین بودن کیفیت اسناد اسکن شده با این برنامه نسبت به سایر برنامه ها و همچنین مشکلات اشتراک گذاری فایل ها توسط کاربران آن از معایب این برنامه اعلام می شود.

اسکنر موبایل Adobe Scanner

برنامه Adobe scan یکی از بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای سیستم عامل اندروید به حساب می آید. رابط کاربری ساده و آسان یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این برنامه است. دوربین تلفن خود را به سمت یادداشت‌ها، فرم‌ها، رسیدها و هر سندی که می‌خواهید از آن کپی دیجیتال تهیه کنید، بگیرید و سند شما به‌طور خودکار شناسایی و اسکن می‌شود.

Adobe Scan

عملکردهایی مانند برش، چرخش و تنظیم رنگ، مرتب‌سازی و ویرایش صفحات با فناوری OCR و جستجو به شما کمک می‌کنند فایلی با کیفیت بالا تهیه کنید. امکان اشتراک گذاری فایل های خود در فضای ایمیل و فضای ابری توسط برنامه Adobe Scan فراهم شده است.

این برنامه همچنین شامل بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای دیگر مانند ادغام فایل ها، تبدیل PDF به Word و PowerPoint، حفاظت از رمز عبور، امضای الکترونیکی روی فایل ها و حدود 20 گیگابایت فضای ابری برای ذخیره سازی است. اما این امکانات در صورت خرید نسخه پریمیوم در اختیار شما قرار می گیرد و این مشکل را می توان یکی از بزرگترین معایب این برنامه دانست.

اسکن نابغه mobilni skener

برنامه Genius Scan بهترین برنامه اسکنر موبایل برای اندروید و آیفون است که در آن تشخیص اسناد به صورت خودکار و سریع انجام می شود و استفاده از این مشکل برای کاربران آسان شده است. این برنامه دارای قابلیت اسکن انبوه است و اگر نیاز به اسکن اسناد طولانی با تعداد صفحات زیاد دارید برای شما ایده آل است.

اسکن نابغه

برش خودکار و دقیق، صفحه نمایش هوشمند برای مشاهده عکس ها، ویرایش عکس ها، اشتراک گذاری آن ها از طریق ایمیل و شبکه های اجتماعی و سازماندهی اسناد از کاربردی ترین ویژگی های این برنامه است. همچنین می‌توانید سند را ویرایش کنید، مانند حذف سایه‌ها، اعمال فیلترها، اسکن دسته‌ای و ایجاد فایل‌های PDF چند صفحه‌ای.

از معایب این برنامه می توان به کیفیت پایین اسناد پی دی اف نسبت به سایر اسکنرهای پی دی اف و ادغام پولی با سرویس های ابری مانند دراپ باکس و گوگل درایو اشاره کرد.

اسکنر موبایل SwiftScan

برای اسکنرهای اسناد با کد QR داخلی و اسکنر بارکد، SwiftScan یک برنامه اسکنر موبایل عالی است. مانند سایر برنامه‌های فهرست‌شده در اینجا، می‌توانید تقریباً هر چیزی را از اسناد گرفته تا یادداشت‌ها و تخته‌های سفید و کارت‌های ویزیت اسکن کنید. اسکن ها را به صورت JPG یا PDF ذخیره کنید و با عملکرد OCR جستجو کنید.

SwiftScan

SwiftScan به شما امکان می دهد اسناد چند صفحه ای را اسکن کنید، اشیاء را ویرایش و حاشیه نویسی کنید، تصاویر را با رنگ ها و فیلترها تقویت کنید. می توانید به انواع سرویس های ابری از جمله iCloud Drive، Dropbox، Google Drive و Box و همچنین Evernote، Slack و Todoist متصل شوید.

نسخه پریمیوم شامل اسکن نامحدود، امضای الکترونیکی، حذف واترمارک، آپلود خودکار، آپلود چند صفحه، OCR و موارد دیگر است.

Mobile Scanner Scanner Pro

Scanner Pro برای کاربران iOS یک اسکنر اسناد موبایل استثنایی و با امکانات کامل است که به شما امکان می دهد موارد را با iPhone یا iPad و ایمیل، خروجی، ذخیره یا ایمیل تصاویر را به Dropbox، Google Drive، OneNote، iCloud Drive و سایر WebDAV آنلاین اسکن کنید. دستگاه های فعال شده است. آپلود را اجازه می دهد. خدمات ذخیره سازی..

Scanner Pro

این برنامه از پردازش تصویر پیشرفته برای اصلاحات خودکار استفاده می کند، مهر و امضاهای رنگی را ارائه می دهد، بیش از 25 زبان را با OCR تشخیص می دهد و به شما امکان چاپ یا انتقال اسناد را می دهد.

می‌توانید از همگام‌سازی iCloud برای دسترسی به محتوا در همه دستگاه‌های Apple خود استفاده کنید، محافظت از رمز عبور را به فایل‌های PDF اضافه کنید، در صورت نیاز ویرایش، ذخیره و مرتب کنید و اسکن‌های خود را به راحتی به اشتراک بگذارید. این ابزار آپلود در سرویس های ذخیره سازی ابری متصل را خودکار می کند و استفاده از آن آسان است.

Scanner Pro خریدهای درون برنامه ای را برای دسترسی به ویژگی های اضافی، مانند حذف واترمارک، جستجوی متن کامل، و فعال کردن محافظت از رمز عبور ارائه می دهد.

Mobile Scanner یک اسکنر کوچک است

نرم افزار Tiny scanner را می توان به عنوان یک اسکنر قابل حمل قابل اعتماد در نظر گرفت که اکثر ویژگی های استاندارد را در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع، شما یک جعبه ابزار ویرایش استاندارد را به صورت رایگان دریافت می کنید. با این برنامه می توانید از کوچکترین اسناد مانند فاکتور گرفته تا اسناد و تصاویر بزرگ را اسکن کنید.

اسکنر کوچک

این برنامه قابلیت ذخیره اسناد در فضای ابری را نیز دارد و علاوه بر آن می توانید فایل های مورد نیاز خود را برای نوشتن به صورت مستقیم در عرض چند دقیقه ارسال کنید. کنترل خودکار حاشیه، ایجاد یکنواخت تصویر، تغییر کنتراست و اندازه، سازماندهی فایل ها بر اساس نام و محافظت از رمز عبور از مهمترین ویژگی ها هستند.

پشتیبانی این برنامه از تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته تر را می توان یکی از معایب اسکنر تاینی دانست.

اسکنر تلفن اسکنر را پاک کنید

نرم افزار Clear Scan برای اسکن در تلفن های همراه اندروید و iOS طراحی شده است. در واقع با نصب این نرم افزار می توانید اسناد کاغذی گوشی خود را به نسخه های دیجیتال با فرمت های PDF و JPEG تبدیل کنید. این برنامه به دلیل سرعت پردازش بالایی که دارد برای کاربران حساس به زمان که نیاز به اسکن دائمی دارند مناسب است.

اسکن را پاک کنید

قابلیت اسکن چند صفحه ای، آماده سازی فایل، یکپارچه سازی و به اشتراک گذاری در One Drive، Google Drive و Drop Box و همچنین اتصال به فضای ذخیره سازی ابری از مهم ترین ویژگی های اسکنر Clear است. این برنامه به شما این امکان را می دهد که نتایج را از طریق Cloud print دوباره روی کاغذ قرار دهید و اسکن های خود را ویرایش کنید یا پس از ذخیره تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

بزرگترین نقطه ضعف این برنامه را تبلیغاتی می دانند که در حین فرآیند اسکن باعث آزار کاربر می شود.

اسکنر موبایل قابل اسکن Evernote

Evernote Scanner را می توان بهترین اسکنر برای سیستم عامل های آیفون و iOS دانست. این نرم افزار با رابط کاربری ساده خود در بین دوستداران آیفون بسیار محبوب است و کپی های دیجیتال را بسیار سریع، کارآمد و هوشمندانه به اشتراک می گذارد. یکی دیگر از قابلیت های این برنامه فناوری تحلیل متن است و با اتصال به لینکدین اطلاعات کارت ویزیت را دریافت کرده و به مخاطبین شما منتقل می کند.

evernote قابل اسکن

یکی از مزیت های اصلی این برنامه عدم تنظیمات فوکوس دستی و ترکیب صفحه نمایش و تصاویر است.

مزایای منحصر به فرد اسکن با اسکنر تخت

تا اینجا در مورد بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل اندروید و آیفون صحبت کرده ایم. با توجه به نیاز روزافزون کاربران به کپی دیجیتالی تصاویر و اسناد، ظهور چنین برنامه هایی می تواند کمک شایانی به آنها کند. زیرا همیشه در دسترس هستند و در اکثر مواقع کیفیت مورد نیاز را ارائه می دهند. با وجود تمام مزایا و امکانات اپلیکیشن های اسکنر موبایل، هرگز نباید فراموش کنید که تصویر اسکن شده با اسکنر تخت همیشه کیفیت بالاتری نسبت به نتایج به دست آمده از اپلیکیشن های اسکنر موبایل دارد.

اسکنر تخت

در زیر دلایلی وجود دارد که برتری اسکن عکس با اسکنر تخت را نسبت به برنامه اسکن عکس در گوشی شما اثبات می کند:

نورپردازی نامناسب

دوربین شما تحت تأثیر نوری است که در طول فرآیند اسکن از لنز آن منعکس می شود. نور محیطی، فلاش بیش از حد، نقاط داغ در قاب عکس، تابش خیره کننده از عکس ها و مجلات براق باعث می شود که هنگام عکس گرفتن، نورهای ناسازگار و غیرقابل پیش بینی ایجاد شود. این مشکل کیفیت نهایی خروجی دیجیتال حاصل از برنامه های اسکنر موبایل را کاهش می دهد. در این میان اجزای مختلفی مانند آینه، موتور، لنز، حسگر و لامپ با هم در اسکنرها کار می کنند تا تصویر با بالاترین کیفیت و بالاترین وضوح را به کامپیوتر منتقل کنند.

تمرکز نامناسب

هنگامی که از دوربین گوشی برای اسکن استفاده می کنیم، تلاش برای کادربندی بهتر و نزدیک شدن به تصویر باعث می شود که تصویر فوکوس کند. اما در اسکنرها این عمل به صورت خودکار و کاملا هوشمند انجام می شود و به دنبال نتیجه بهتر نیز می باشد.

زاویه اشتباه

دوربین تلفن به ندرت از بالا به پایین در زاویه راست قرار می گیرد: در حالی که عکس شما کاملاً صاف و با زاویه مناسب روی اسکنر خواهد بود.

کسر نامتعادل

اگر از یک برنامه اسکنر موبایل استفاده می کنید، همچنان باید تصویر اسکن شده را برش دهید تا پس زمینه از تصویر نهایی حذف شود. اما اسکنرهای تخت به طور خودکار هر اندازه تصویر، از تصاویر کوچک مانند کارت ویزیت گرفته تا عکس های بزرگ را تشخیص می دهند و نیاز به ویرایش نهایی را از بین می برند.

کیفیت پایین

کیفیت سند اسکن شده عامل بسیار مهمی است که برتری آن در نسخه های دیجیتالی به دست آمده از اسکنر مسطح به اثبات رسیده است. اگر روی عکسی که با دوربین اسکن شده و عکسی که از اسکنر گرفته شده است زوم کنید، تفاوت کیفیت و وضوح آنها را مشاهده خواهید کرد. واحد وضوح تصویر در اسکنرها DPI (نقطه در هر اینچ) است که به معنی تعداد نقاط در اینچ است. این نقاط، نقاط کوچکی در تصویر هستند، هر چه تعداد آنها بیشتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر می رود.

تفاوت در اسکن اسناد با اسکنرهای موبایل و نرم افزار اسکنر اسناد

بایگانی و سازماندهی اسناد کاغذی، چه در مقیاس بزرگ مانند یک تجارت یا در مقیاس کوچک مانند اسناد شخصی، همیشه یک چالش است. به همین دلیل، روز به روز بر اهمیت ساخت کپی دیجیتال اسناد کاغذی افزوده می شود. اسنادی مانند عکس ها را می توان با استفاده از نرم افزار اسکنر موبایل به فایل های دیجیتال تبدیل کرد. اما نتیجه اسکنر اسناد همیشه بهتر از این نرم افزار است.

اسکنر اسناد اداری

تمام مزایای تهیه اسکن با اسکنرهای مسطح به اسکنرهای اسناد گسترش می یابد. با این حال سعی کرده ایم تفاوت تهیه نسخه دیجیتال با استفاده از نرم افزار اسکنر آفیس و اسکنر موبایل را پوشش دهیم. نتایج این بررسی نکات زیر است:

اهمیت امنیت در اسکن اسناد

همه برنامه های اسکنر موبایل امنیت لازم را برای اسناد حساس و مهم شما فراهم نمی کنند. بسیاری از این برنامه ها کاربر را ملزم به خرید نسخه پولی نرم افزار به منظور استفاده از رمزگذاری داخلی و رمز عبور می کنند. علاوه بر این، اسکنر اسناد به شما این امکان را می دهد که یک کپی دیجیتالی از اسناد مهم را بر روی رایانه خود یا در فضای ابری به روشی کاملاً ایمن ذخیره کنید. این امر مدیریت و کپی اسناد را با اسکنر اسناد بسیار آسان می کند.

کیفیت اسناد اسکن شده توسط اسکنر اسناد

Document Scanner طیف گسترده ای از گزینه های اسکن با کیفیت بالا را ارائه می دهد. در واقع این اسکنر به لطف فناوری و کنترل نور، وضوح و کیفیت بهتری نسبت به نسخه اسکن شده توسط اپلیکیشن های موبایل به کاربران خود ارائه می دهد.

بهره وری بهتر اسکن اسناد

اسکنر اسناد می تواند تعداد زیادی اسناد را بدون اتلاف وقت و کیفیت اسکن کند. در واقع می توان این روش را کارآمدتر و بهتر از استفاده از برنامه های اسکن تلفن همراه دانست. می توانید اسناد زیادی را در سینی تغذیه خودکار اسکنر بارگذاری کنید و دستور اسکن را صادر کنید. تا زمانی که فرآیند اسکن کامل نشده است، نیازی به حضور ندارید.

اسکنرها بیشتر از برنامه های اسکنر موبایل هستند

با توجه به مزیت هایی که تاکنون نسبت به اسکنرها ذکر شد، به نظر می رسد که بهترین اپلیکیشن های اسکنر موبایل نیز نمی توانند جایگزین مناسبی برای اسکنرها باشند. کیفیت ارائه شده توسط این برنامه ها در مقایسه با اسکنرهای مسطح و اسناد بسیار پایین تر است که می توان آن را به فناوری پیاده سازی شده در اسکنرها نسبت داد. بنابراین اگر کیفیت، سرعت، بهره وری و امنیت عکس ها و اسناد برای شما مهم است، توصیه می شود برای تهیه نسخه دیجیتال از اسکنر استفاده کنید.

اسکنر اسناد قابل حمل

اخرین حرف

وجود یک اسکنر رومیزی می تواند اطمینان و راحتی بیشتری را نسبت به بهترین برنامه های اسکنر موبایل برای هر کاربری به ارمغان بیاورد. خرید یک اسکنر ارزان و با کیفیت بسیاری از نیازهای شما را برطرف کرده و امنیت مورد نیاز شما را تامین می کند. با مراجعه به سایت فروشگاه آوای فرهنگ می توانید با کیفیت ترین و به صرفه ترین اسکنرهای این فروشگاه را ببینید و بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

مراجعه به سایت: بهترین برنامه اسکن عکس با گوشی

آهنگ جدید احمد سلو به نام «ساعت عاشقی»

متن آهنگ احمد سلو ساعت عاشقی

هرچی میگم نرو فایده نداره

بگو کجا پرت شد حواست

هرچی درخشیدم به تو ندیدی

بگو کجا غرق شده نگاهتMusicdel | موزیکدل

نمیدونی من چقد اسمتو فریاد زدم

شبا تا خود صبح به عشق تو گیتار زدم

با غمت توی شعرام من یه شهرو دیوونه کردم

دو به شکم که بمونم یا برم دیگه برنگردم

تو نمیدونی چه شبا بی تو گریه کردم

خاطراتت تیر سربیه که میره تو مغزم

گریه کردم خندیدی با قلب خستم جنگیدی

من یه محکومم توی منطق تو

گرده دنیا میبینی کارماشو پس میدی

درمیارم یه روز هق هق تو

مـــــــــنو وِل کردی