مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

سایزهای مختلف نازل های مه پاش

با استفاده از تایمر ما می توانیم مشخص کنیم که چه مدتی از آبیاری گذشته است و ما باید چه زمانی آبیاری گیاه را انجام دهیم. شیر برقی آبیاری قطره ای چیست و چه اهمیتی در زراعت دارد؟ همان طور که از نام این شیر برقی برمی آید؛ نحوه آبیاری زمین های زراعی با بهره گیری از شیر برقی آبیاری قطره ای به صورت قطره قطره می باشد. خنگ کردن و ایجاد رطوبت مورد نیاز در فضاهای بسیار گستره از جمله سوله ها و سالن های بزرگ صنعتی بی شک کار بسیار دشوار و سختی خواهد بود و امروزه برای به وجود آوردن این شرایط از مه پاش های بسیار با کیفیتی استفاده می کنند تا بتوانند بدون نیاز به شرایط آب و هوایی طبیعی، محصولات مورد نظر خود را تهیه و تولید کنند. کاربرد شیر برقی آبیاری قطره ای در تمامی فضاهای سبز و گلخانه ها افزون بر باغات و مزارع، وجود همین سیستم آبرسانی می باشد که شما می توانید با بهره گیری از وجود سیستم آبیاری با کمک شیر برقی آبیاری قطره ای، محصولات بهینه تر و رسیده تری را با کیفیت بالا تولید کرده و آن ها را به منصه فروش رسانید و یا اینکه فضای سبز و سرشار از آرامش را برای دیگران به ارمغان آورید.

با یک مقایسه ساده شیر برقی آبیاری قطره ای با سایر شیرهای آب و روش های آبرسانی دیگر در زمین های زراعی و پارک ها و فضاهای سبز متوجه خواهیم شد که این روش ها همگی مصرف آب بیشتری را برای شما لازم دارند و حتی آب زیادی هم هدر می رود و به این صورت می باشد که ممکن است در بخشی از زمین های زراعی یا فضاهای سبز، حجم زیادی آب مصرف شود و حتی بیش از حد به آن نقطه آب برسد. حتما در زمین های زراعی یا حتی در پارک ها و فضاهای سبز دیده اید که چگونه گیاهان و محصولات مختلف یا علف ها و چمن ها را آبیاری می کنند. شیرهای برقی مدل RN 155 PLUS جهت اتوماسیون سیستمهای آبیاری و فضاهای سبز خانگی در دو سایز 4/3 و 1 اینچ تولید میشود. عمده ترین ویژگی که شیر برقی آبیاری قطره ای برای شما در پیش دارد؛ آبیاری نقطه نقطه زمین های زراعی و فضاهای سبز می باشد. بنابراین اگر به فکر این مسئله هستید که در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید بالاترین راندمان کاری را داشته و بیشترین بازدهی لازم را عاید خود گردانید؛ استفاده از شیر برقی آبیاری قطره ای می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد.

باید بدانید که سالن مرغداری به علت فضولات پرنده و رطوبت و سایر عوامل ، همواره در معرض آلودگی ها و تکثیر میکرو ارگانیسم ها می باشد بنابراین یکی از موارد بسیار مهم در نگهداری سالن از وجود آلودگی و بیماریها ، ضد عفونی سالن مرغداری می باشد . بنابراین قیمت شیر برقی آبیاری به عواملی چند وابسته است که باید پیش از خرید این نوع از شیرهای برقی مورد توجه شما واقع گردند. شیر برقی هانتر 1 اینچ مدل PGV جهت باز و بسته کردن جریان آب و سیالات دیگر از خطوط اصلی به لوله های فرعی به کار برده می شود. قاب اصلی سیم پیچ که سلونوئید نامیده میشود و در حین عملکردن شیر و متصل شدن جریان برق تبدیل به آهنربا میشود. کافی است برنامهریزی کنید که برق ورودی لامپ ساعت 11 شب روشن و ساعت 6 صبح هر روز خاموش شود. این عمل به وسیله جریان برق کنترل میشود به همین جهت شیر برقی نامیده میشود. شیر برقی آب یا همان شیر برقی کشاورزی به طور کلی با توجه به کارکرد عمده آن یعنی قطع و وصل نمودن آن به وسیله جریان برق، با نام شیر برقی آب از آن یاد می شود.

شیر برقی هانتر را می توانید با انواع تایمر های تک الکتریک که کنترل پیامکی تک الکتریک از راه دور ( بدون محدودیت فاصله ) قطع یا وصل نمایید. بر روی کلاهک شیر برقی هانتر پیچی تعبیه شده است که جهت قطع کردن جریان سیال به صورت دستی با این پیج به راحتی ممکن می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره فنی رایگان با ما در تماس باشید. برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره دستگاه پمپ واترجت کارواش صنعتی یا واترجت برتولینی ایتالیا ، ما را تا اتمام شدن مقاله همراهی نمایید. اندازه گیری ها نشان داده است که انرژی خورشیدی تا 30 وات در متر مربع از پشت بام مرغداری های قدیمی عبور می کند و باعث افزایش بار گرما در پرندگان داخل مرغداری می شوند. هم چنین در این سری از شیر ها تعمیر و نگهداری به راحتی انجام می پذیرد. چون هم برای گلها ضرر دارد و هم برای تایمر . تعرق و هم چنین مقدار آبی که باید به زمین مورد نظر داده شود، در یک دوره زمانی محدود ( ۲۴ تا ۷۲ ساعت ) توازن برقرار می شود. اما در عین حال هر چقدر به سمت جلو پیش می رویم؛ روش های نوین و ابزارآلات پیشرفته تری به وجود می آیند که شما می توانید هر یک از آن ها را بکار گرفته تا در نهایت سیستم آبرسانی بهتری در زمین های زراعی خویش را در پیش رو داشته باشید و در کوتاه مدت شاهد رشد و باروری بیشتری در محصولات خویش شوید.