مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «امید عشق»

متن آهنگ امید عشق محمدرضا شجریان

به کجاها بَرد این اُمید ما را؟

به کجـاها بَرد این اُمیـد ما را

به کُجـاها برَد ما را به کُجـاها برَد ما را

نشُد این عاشق سرگشته صبور

نشُد این عاشق سرگشته صــبور

نشــد این مرغک پَر بسته رهــا

به کُجا میـروم یارا؟ به کُجا میبـرد ما را؟

رَه این چاره ندانــم به خدا به خدا

نشود دل نفسی از تو جُـدا به خُــدا

به هوایت همه جا در همه حال

به امیدی بگشایــم شب و روز پر و بال

غم عشقت دلِ ما را غم عشقت

دلِ ما را به کجاها برَد ما را


 آهنگ جدید محمدرضا شجریان به نام «امید عشق»

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

شاید هر کدام از ما بارها سعی کرده ایم زبان انگلیسی را یاد بگیریم و موفق نشده ایم. در برخی موارد روش یادگیری اشتباهی را انتخاب می کرد و در برخی موارد طولانی بودن زمان یادگیری ما را خسته و بی حوصله می کرد.

بر اساس گزارش استراتژی مدرن؛ فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرآیندی کاملاً زمان بر است. به خصوص اگر می خواهید انگلیسی را از ابتدا یاد بگیرید. اهمیت این فرآیند یادگیری زمانی افزایش می یابد که می خواهید به خارج از کشور سفر کنید. و برای قبولی در آزمون آیلتس یا تافل باید در بازه زمانی مشخص شده به زبان مسلط شوید.

اما با وجود تمام این مشکلات، با تصمیم گیری آگاهانه برای شرکت در آزمون آیلتس و سایر اهداف تحصیلی، می توانید زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرید. در واقع با استفاده از میانبر در آموزش می توانید در زمان کمتری به اهداف خود برسید. استفاده از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی به عنوان معلم زبان انگلیسی راه بسیار خوبی برای یادگیری سریع این زبان است. اما چگونه می توانید با استخدام یک معلم خصوصی از تحصیل خود لذت ببرید و در کوتاه ترین زمان به اهداف خود برسید؟

زمان مورد نیاز برای دریافت مدرک آیلتس

همه ما مشکل مهاجرت را می دانیم. همه ما فراز و نشیب های سفر را می دانیم. همه کسانی که مهاجرت کردند در این جاده پر دست انداز مواد تهیه کردند. با این حال، این مقاله اطلاعاتی در مورد انتظارات و کاهش دردسرهای سفر ارائه می دهد. به غیر از انجام کارهای مربوط به سفر، زبان آموزان بیشتر نگران یادگیری زبان انگلیسی برای بهبود تسلط و گرفتن مدرک زبان انگلیسی هستند.

به طور خاص، بسیاری از کسانی که می خواهند این زبان را برای قبولی در آیلتس یا تافل یاد بگیرند، با محدودیت زمانی مواجه هستند و به هیچ وجه نمی توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. یکی از راه های یادگیری فوری زبان انگلیسی استفاده از معلم خصوصی زبان است. چون در کلاس زبان انفرادی، روش تدریس معلم با توجه به زمان و اهداف دانش آموز انتخاب می شود، معلم درس خود را با توجه به سطح دانش آموز شروع می کند. این دوره به فرد کمک می کند در مدت شش ماه تا یک سال زبان را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند. حتی کسانی که به خوبی انگلیسی صحبت می کنند و در تلفظ و مکالمه مشکل دارند نیز با استفاده از این روش می توانند در عرض یک تا سه ماه پیشرفت زیادی در مکالمه انگلیسی داشته باشند.

شناسایی کتاب های زبان انگلیسی با توجه به سطح استاد

قطعاً می توان گفت یافتن و دسترسی به منابع موجود در زمینه آموزش زبان انگلیسی دشوار است. همه زبان آموزان نمی توانند کتاب های انگلیسی را بر اساس سطح پیدا کنند. وجود منابع مختلف آموزش زبان انگلیسی باعث سردرگمی دانش آموز می شود. یکی دیگر از ویژگی های متمایز کلاس های تدریس خصوصی زبان، رفع این سردرگمی است. زیرا خود معلم خصوصی زبان با توجه به دانش و روش تدریس انتخابی خود منبع یادگیری خوبی است. علاوه بر این، وی بر اساس تجربیات به دست آمده در طول سال ها تدریس، آشنایی کاملی با انواع کتاب ها و منابع موجود در زمینه آموزش زبان دارد و می تواند با توجه به سطح دانش آموز شما بهترین ابزار را برای تمرین و مطالعه معرفی کند. .

چگونه یادگیری زبان انگلیسی را شروع کنیم؟

اگرچه این سوال مکرر است، اما بسیار مهم است اکثر مردم نمی توانند به این سوال پاسخ صحیح دهند اما پاسخ ما این است که انگلیسی را از جایی شروع می کنند که در زمان کمتری به مقصد برسند. هر زبان آموزی می تواند سبکی را برای یادگیری زبان انگلیسی انتخاب کند فرآیند یادگیری را از کتاب های زبان مختلف شروع کنید و با استفاده از روش های مختلف مانند استفاده از مدرسان مهارت های خود را تقویت کنید اما آیا می توانید با این روش به هدف خود یعنی یادگیری سریع زبان انگلیسی برسید؟ در پاسخ باید گفت که نتایج مشخص نیست. انتخاب این روش با اشتباهات و تجربه همراه است زبان آموز با استفاده از آزمون و خطا و کسب تجربه به تدریج می تواند راه درست یادگیری را بیابد، هرچند ممکن است این روش عواقب زیادی برای او داشته باشد. از جمله این پیامدها می توان به فرصت طلایی از دست رفته برای تحصیل اشاره کرد

اما می توانید هزینه ها و پیامدهای انتخاب های خود را با استفاده از تجربیات دیگران کاهش دهید تا در مسیر درست قرار بگیرید. با کمک یک معلم خصوصی زبان مجرب، می توانید روند یادگیری زبان انگلیسی را به سرعت طی کنید.

خود معلمان زبان می توانند با توجه به تجربه خود زمان بیشتری را برای مهم ترین دروس اختصاص دهند و با قرار دادن مطالب و مراجع غیر ضروری زمان بیشتری را برای درس های خوب برای دانش آموزان آزاد کنند. در کلاس های خصوصی تعداد دانش آموزان بسیار زیاد است و به دلیل هر کلاس معلم می تواند بیشتر به دانش آموزان آموزش دهد.

کلاس های خصوصی زبان کاملا مختص زبان آموز است و معلم با توجه به سطح آمادگی دانش آموز، اهدافش برای یادگیری زبان و محدودیت زمانی دانش آموزان شروع به تدریس می کند. همچنین در کلاس خصوصی، معلم از نزدیک دانش آموز را زیر نظر خواهد داشت و می تواند در طول جلسات مختلف، میزان یادگیری او را ارزیابی کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های هر زبان آموز در انتخاب روش یادگیری سریع زبان انگلیسی، هزینه تدریس خصوصی در منزل است. زیرا معتقدند هزینه کلاس های خصوصی زبان نسبت به سایر روش ها گرانتر است. اما برای یادگیری زبان باید چند فاکتور مهم را همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. سه عامل مهم در انتخاب زمان برای رسیدن به هدف عبارتند از اتلاف انرژی و زمان و هزینه. به عنوان مثال، یک زبان آموز باید ظرف یک سال برای آزمون آیلتس آماده شود. شاید بر اساس بودجه ای که دارد بتواند در تمرین تیم های مؤسسه شرکت کند و روش حرارتی این مؤسسات را به کار گیرد. با توجه به هدف و مهارت ضعیف زبانی وی، مشخص است که در زمان تعیین شده نمی تواند برای آزمون آماده شود. در صورتی که این فرد برای رسیدن به هدف خود تلاش و هزینه زیادی را صرف حضور در کلاس ها و یادگیری زبان کرده است.

اما اگر آن فرد روش یادگیری را با دقت انتخاب کند و برای امتحان دوره معلم خصوصی زبان آماده شود، می تواند با هزینه ای که برای یک درس گروهی و بدون خستگی در زمان لازم صرف کرده است، به نتیجه دلخواه برسد.

آیا برای شرکت سریع در آزمون آیلتس و یافتن یک سایت تدریس خصوصی مناسب آماده می شوید؟

پلتفرم استادبانک با در نظر گرفتن نگرانی زبان آموزان انگلیسی در مورد چگونگی یادگیری سریع زبان انگلیسی اقدام به جذب مربیان واجد شرایط نموده است. شما می توانید یکی از این مدرسین حرفه ای را در سایت مدرسان خصوصی استادبانک و یا با شماره تلفن 02191005343 انتخاب کنید.اگر در شروع یادگیری زبان تاخیر نداشته باشید و درخواست خود را با قیمت های امسال برای شهریه انفرادی ثبت کنید، می توانید به سرعت زبان انگلیسی را برای آماده سازی یاد بگیرید. برای آزمون آیلتس با کمک اساتید خصوصی پلت فرم استادبانک.

بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری، دوربین و فروش

اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی برای خرید هستید می‌توانید به‌راحتی با انواع دستگاه‌های ارائه‌شده توسط این شرکت گیج شوید. این غول فناوری دارای چندین مارک فرعی متفاوت است که گوشی‌ها را تحت آن قرار می‌دهد. ازآنجایی‌که شیائومی دومین شرکت بزرگ تولیدکننده تلفن‌های هوشمند، پس از سامسونگ و پیش از اپل، در جهان است ممکن است بخواهید یکی از گوشی‌های آن را امتحان کنید. این شرکت بیشتر به خاطر گوشی‌های میان رده با قیمت رقابتی شناخته می‌شود اما درواقع مجموعه عظیمی از گوشی‌ها را دارد، از مدل‌های ارزان‌قیمت تا پرچم‌داران فوق قدرتمند. شیائومی گوشی‌های خود را با بسیاری از مارک‌های فرعی ازجمله پرچم‌دار Mi، Redmi مقرون‌به‌صرفه، Pocophone میان رده و Black Shark با تمرکز بر روی بازار عرضه می‌کند و اکثر آن‌ها دارای چندین خط دستگاه نیز هستند. بااین‌حال نیازی نیست نگران همه این موارد باشید زیرا به‌جای پرتاب کل مجموعه ترسناک گوشی‌های شیائومی به سمت شما، ما بهترین‌ها را انتخاب کرده و به شما معرفی کرده‌ایم. این شرکت ممکن است یک تازه‌وارد نسبتاً جدید در این زمینه باشد اما تلفن‌های شیائومی اغلب دارای مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر هستند با قیمت‌هایی کمتر ازآنچه انتظار می‌رود.


 جوان ایرانی (irjavan.com)


انواع گوشی شیائومی

شرکت شیائومی بااینکه تبلیغات خود را تنها از راه شبکه‌های اجتماعی شروع کرد اما توانست به‌سرعت سهم چشمگیری از بازار را به خود اختصاص دهد. این برند درزمینهٔ بهترین گوشی شیائومی در بازارهای هند و چین طرفداران زیادی دارد. این شرکت مانند تمام برندهای دیگر مدل‌های متفاوتی را برای کاربران و سلایق مختلف ارائه داده است. چهار خط اصلی و محبوب شرکت شیائومی را در ادامه نام‌برده‌ایم که توانسته‌اند خواسته‌های خریداران خود را به‌خوبی برآورده سازند.


Mi: تولیدکننده گوشی‌های بالا رده و پرچم‌دار

Redmi: مسئول تولید گوشی‌های میان رده

BlackShark: تولیدکننده گوشی‌های قدرتمند گیمینگ

Poco: مسئول تولید گوشی‌های میان رده و بازی

شرکت شیائومی با هدف ساخت گوشی‌های هوشمند باکیفیت و با قابلیت‌های بالا و همچنین با قیمت ارزان شروع به فعالیت کرد و تا اکنون عملکرد خوبی را از خود در همه زمینه‌ها به‌جای گذاشته است.


بهترین گوشی شیائومی برای بازی

بسیاری از افراد علاقه دارند در گوشی‌های هوشمند خود انواع بازی‌ها را داشته باشند. از زمان اوج‌گیری کرونا این موضوع بیشتر نیز شده است. به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگ در این زمینه نیز فعالیت خود را بیشتر کرده‌اند. شرکت شیائومی نیز همیشه با پیشرفت فناوری هم‌قدم بوده و تولید گوشی‌های خود را با رویکردی هدفمند پیش می‌گیرد. این شرکت سعی دارد به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم و موردعلاقه مردم بپردازد. کاهش هزینه‌ها نیز باعث شده است تا در بین مردم محبوب باشد زیرا گوشی‌های جذاب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را روانه بازار می‌کند. شرکت شیائومی در بحث گیمینگ و بازی نیز حرفی برای گفتن دارد. ما در این قسمت چند نمونه از بهترین گوشی‌های شیائومی را برای بازی به شما معرفی می‌کنیم. این گوشی‌ها باید چند ویژگی را در کنار یکدیگر داشته باشند تا برای بازی مناسب باشند. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به شارژ دهی زیاد باتری، بهره‌مندی از تراشه قدرتمند، نمایشگر بزرگ و باکیفیت، سیستم خنک‌کننده برای پایداری عملکرد پردازنده و امکانات نرم‌افزاری ویژه اشاره کرد که شرکت شیائومی به فکر تمام آن‌ها بوده است. مدل‌های بلک شارک و پوکوفون و همچنین می شرکت شیائومی برای گیمینگ بسیار مناسب هستند. در ادامه به چند مورد آن‌ها اشاره‌کرده‌ایم.


شیائومی Black Shark 4

این گوشی از بهترین گوشی‌های شیائومی برای بازی است که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در آن تعبیه‌شده است. این مدل دارای بلندگوهای استریو عالی و دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی است. عملکرد پایدار و شارژ سریع 120 واتی و رفرش ریت 144 هرتزی با پشتیبانی از +HDR10 این گوشی را به یک گوشی مناسب برای گیمینگ تبدیل کرده است. به دلیل همین ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد است که این گوشی در ابتدای لیست بهترین گوشی شیائومی برای بازی قرارگرفته است.



شیائومی Black Shark 3

این گوشی نیز بعد از مدل 4 آن در لیست بهترین‌ها برای بازی قرار می‌گیرد که در بین گیمرها بسیار محبوب است زیرا طراحی آن کاملاً با سبک گیمرها مطابقت دارد و برای آن‌ها جذاب است. ازنظر متریال به‌کاررفته در سخت‌افزار این مدل از شیائومی سنگ تمام گذاشته است. تراشه موجود در گوشی‌های هوشمند حرف اول را در بازی می‌زند. این مدل از شیائومی از تراشه عالی Sm8250 Snapdragon 865 بهره می‌برد. از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و برای اجرای روان‌تر بازی نرخ نوسازی 90 هرتز را دارد.



شیائومی Mi 10T Pro

این نوع از شیائومی به دلیل قیمت و هزینه مناسبی که در قبال قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده دارد در بین گیمرها محبوب است؛ بنابراین اگر به بازی علاقه زیادی دارید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت آن بپردازید پیشنهاد ما این مدل از شیائومی است. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه است که برای بازی و گیمینگ مناسب است. از تراشه قدرتمند Snapdragon 865 بهره‌مند است و نکته قابل‌توجه این است که نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است.



شیائومی POCO X3 NFC

این مدل نیز در لیست بهترین‌های بازی قرار دارد. دلیل آن نیز ویژگی‌های بی‌نظیر این گوشی است. بلندگوهای استریو و باتری 6000 آمپری قابلیت‌هایی هستند که این گوشی را برای بازی آماده کرده‌اند. نرخ نوسازی 120 هرتز و حساسیت لمس 240 هرتز نیز بازی‌های سنگین را با فریم ریت 30 اجرا می‌کند.



 


بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

شرکت شیائومی در سال 2010 کار خود را به‌عنوان یک استارت آپ شروع کرد و با هدف ساخت گوشی باکیفیت و ارزان‌قیمت جلو رفت. در سال 2011 اولین گوشی شیائومی با نام شیائومی می 1 به بازار عرضه شد و به‌سرعت خود را به برندی جهانی تبدیل کرد به‌طوری‌که اکنون بیش از 6 درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در دست دارد. ازآنجایی‌که ذهنیت مردم ایران نسبت به اجناس چینی منفی است و شرکت شیائومی نیز یک شرکت چینی است، شاید سخت باشد که ما از آن تعریف کنیم؛ اما شرکت شیائومی خود به‌تنهایی با ارائه محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه توانسته است بین کاربران جای خود را به‌خوبی باز کند. بهترین گوشی‌ شیائومی ازنظر کاربران را تا اینجا می‌توان به‌صورت زیر معرفی کرد:


شیائومی Mi Note 10

شیائومی Mi 10 pro

شیائومی Mi 9

شیائومی Mi 9 SE

شیائومی Mi Mix 3

شیائومی Mi 9 T Pro

شیائومی Pocophone F1

شیائومی Mi 8 Pro

شیائومی Redmi Note 8

شیائومی Redmi Note 7

شیائومی Redmi K30

شیائومی Redmi 8A

شیائومی Redmi 7A

شیائومی Mi A3


البته ناگفته نماند که به‌طور قطعی نمی‌توان بهترین را ازنظر کاربران مشخص کرد؛ زیرا بهترین ازنظر کاربران به موارد زیادی بستگی دارد. ازجمله این موارد می‌توان به قیمت، دوربین، باتری و … اشاره کرد؛ اما طبق تحقیقات مدل‌هایی که در بالا آمده است جز بهترین‌ها ازنظر کاربران هستند.

بهترین گوشی شیائومی برای بازی

بسیاری از افراد علاقه دارند در گوشی‌های هوشمند خود انواع بازی‌ها را داشته باشند. از زمان اوج‌گیری کرونا این موضوع بیشتر نیز شده است. به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگ در این زمینه نیز فعالیت خود را بیشتر کرده‌اند. شرکت شیائومی نیز همیشه با پیشرفت فناوری هم‌قدم بوده و تولید گوشی‌های خود را با رویکردی هدفمند پیش می‌گیرد. این شرکت سعی دارد به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم و موردعلاقه مردم بپردازد. کاهش هزینه‌ها نیز باعث شده است تا در بین مردم محبوب باشد زیرا گوشی‌های جذاب و مقرون‌به‌صرفه‌ای را روانه بازار می‌کند. شرکت شیائومی در بحث گیمینگ و بازی نیز حرفی برای گفتن دارد. ما در این قسمت چند نمونه از بهترین گوشی‌های شیائومی را برای بازی به شما معرفی می‌کنیم. این گوشی‌ها باید چند ویژگی را در کنار یکدیگر داشته باشند تا برای بازی مناسب باشند. ازجمله این ویژگی‌ها می‌توان به شارژ دهی زیاد باتری، بهره‌مندی از تراشه قدرتمند، نمایشگر بزرگ و باکیفیت، سیستم خنک‌کننده برای پایداری عملکرد پردازنده و امکانات نرم‌افزاری ویژه اشاره کرد که شرکت شیائومی به فکر تمام آن‌ها بوده است. مدل‌های بلک شارک و پوکوفون و همچنین می شرکت شیائومی برای گیمینگ بسیار مناسب هستند. در ادامه به چند مورد آن‌ها اشاره‌کرده‌ایم.


شیائومی Black Shark 4

این گوشی از بهترین گوشی‌های شیائومی برای بازی است که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای در آن تعبیه‌شده است. این مدل دارای بلندگوهای استریو عالی و دکمه‌های فیزیکی مخصوص بازی است. عملکرد پایدار و شارژ سریع 120 واتی و رفرش ریت 144 هرتزی با پشتیبانی از +HDR10 این گوشی را به یک گوشی مناسب برای گیمینگ تبدیل کرده است. به دلیل همین ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد است که این گوشی در ابتدای لیست بهترین گوشی شیائومی برای بازی قرارگرفته است.



شیائومی Black Shark 3

این گوشی نیز بعد از مدل 4 آن در لیست بهترین‌ها برای بازی قرار می‌گیرد که در بین گیمرها بسیار محبوب است زیرا طراحی آن کاملاً با سبک گیمرها مطابقت دارد و برای آن‌ها جذاب است. ازنظر متریال به‌کاررفته در سخت‌افزار این مدل از شیائومی سنگ تمام گذاشته است. تراشه موجود در گوشی‌های هوشمند حرف اول را در بازی می‌زند. این مدل از شیائومی از تراشه عالی Sm8250 Snapdragon 865 بهره می‌برد. از +HDR10 پشتیبانی می‌کند و برای اجرای روان‌تر بازی نرخ نوسازی 90 هرتز را دارد.



شیائومی Mi 10T Pro

این نوع از شیائومی به دلیل قیمت و هزینه مناسبی که در قبال قابلیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده دارد در بین گیمرها محبوب است؛ بنابراین اگر به بازی علاقه زیادی دارید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت آن بپردازید پیشنهاد ما این مدل از شیائومی است. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه است که برای بازی و گیمینگ مناسب است. از تراشه قدرتمند Snapdragon 865 بهره‌مند است و نکته قابل‌توجه این است که نرخ تازه‌سازی 144 هرتز است.



شیائومی POCO X3 NFC

این مدل نیز در لیست بهترین‌های بازی قرار دارد. دلیل آن نیز ویژگی‌های بی‌نظیر این گوشی است. بلندگوهای استریو و باتری 6000 آمپری قابلیت‌هایی هستند که این گوشی را برای بازی آماده کرده‌اند. نرخ نوسازی 120 هرتز و حساسیت لمس 240 هرتز نیز بازی‌های سنگین را با فریم ریت 30 اجرا می‌کند.



 


بهترین گوشی شیائومی از نظر کاربران

شرکت شیائومی در سال 2010 کار خود را به‌عنوان یک استارت آپ شروع کرد و با هدف ساخت گوشی باکیفیت و ارزان‌قیمت جلو رفت. در سال 2011 اولین گوشی شیائومی با نام شیائومی می 1 به بازار عرضه شد و به‌سرعت خود را به برندی جهانی تبدیل کرد به‌طوری‌که اکنون بیش از 6 درصد از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در دست دارد. ازآنجایی‌که ذهنیت مردم ایران نسبت به اجناس چینی منفی است و شرکت شیائومی نیز یک شرکت چینی است، شاید سخت باشد که ما از آن تعریف کنیم؛ اما شرکت شیائومی خود به‌تنهایی با ارائه محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه توانسته است بین کاربران جای خود را به‌خوبی باز کند. بهترین گوشی‌ شیائومی ازنظر کاربران را تا اینجا می‌توان به‌صورت زیر معرفی کرد:


شیائومی Mi Note 10

شیائومی Mi 10 pro

شیائومی Mi 9

شیائومی Mi 9 SE

شیائومی Mi Mix 3

شیائومی Mi 9 T Pro

شیائومی Pocophone F1

شیائومی Mi 8 Pro

شیائومی Redmi Note 8

شیائومی Redmi Note 7

شیائومی Redmi K30

شیائومی Redmi 8A

شیائومی Redmi 7A

شیائومی Mi A3


البته ناگفته نماند که به‌طور قطعی نمی‌توان بهترین را ازنظر کاربران مشخص کرد؛ زیرا بهترین ازنظر کاربران به موارد زیادی بستگی دارد. ازجمله این موارد می‌توان به قیمت، دوربین، باتری و … اشاره کرد؛ اما طبق تحقیقات مدل‌هایی که در بالا آمده است جز بهترین‌ها ازنظر کاربران هستند.


بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری، دوربین و فروش