مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز کدام اند

حتما برای شما هم پیش آمده است که به دنبال بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز باشید. امروزه آنتی ویروس های مختلفی معرفی و ارائه شده اند که انتخاب یک مورد از چند صد گزینه کار آسانی نیست. به همین علت باید بررسی های زیادی را انجام دهید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این راستا قصد داریم تا به معرفی بهترین آنتی ویروس هایی بپردازیم که می توانید برای ویندوز خود انتخاب کنید. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

آنتی ویروس کسپرسکی

این آنتی ویروس توانسته نام خود را در بین برترین گزینه ها جای دهد. این آنتی ویروس بسیار قدرتمند بوده و می تواند سرعت مناسبی را از خود بر جای بگذارد و از این طریق رضایت کاربران خود را به دست بیاورد. امنیت بالای این آنتی ویروس یکی از بهترین مشخصه های آن به حساب می آید. البته این آنتی ویروس بدون ایراد نبوده و کاربران شکایت های زیادی از آن را در زمینه آپدیت کردن دارند. چرا که بعد از گذشت 30 روز نسخه آموزشی انتشار داده شده غیر فعال شده و امکان آپدیت نیز وجود ندارد.

آنتی ویروس Bitdefender

در سال جاری اگر از کاربران اسم یک آنتی ویروس برتر را بپرسید، حتما با بیت دفندر روبه رو خواهید شد. این آنتی ویروس بسیار فعال و پیشرفته بوده و می تواند از کامپیوتر شما در برابر مواردی همچون جاسوس افزارها، حملات فیشینگ، ویروس ها و دزدی هویت بسیار فعالانه محافظت کند. برای نصب این برنامه تنها به چند ثانیه زمان نیاز است. اگر می خواهید امنیت پایه ای شما تضمین شوید، بیت دفندر یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. پس در انتخاب آن شکی نداشته باشید.

بهترین آی پی ثابت برای ترید در بایننس

آنتی ویروس AVG

اگر خواهیم از بین گزینه های قدیمی به دنبال بهترین آنتی ویروس باشیم می توانیم به آنتی ویروس AVG اشاره داشته باشیم. در صورتی که سیستم به یک ویروس آلوده شده باشد، این آنتی ویروس توانایی پاک کردن آن را دارد که این یک ویژگی فوق العاده به حساب می آید. در صورتی که این نرم افزار را نصب کنید، می توانید با خیال راحت تری نسبت به اینترنت گردی اقدام کنید. همچنین این آنتی ویروس بر روی تمامی پروسه ها و فرایندهای اجرای انواع فایل ها نظارت دارد و اجازه انتشار ویروس را نمی دهد. پس بدون شک یکی از بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز همین گزینه است.

آنتی ویروس AVAST

اگر بخواهیم به دنبال یک آنتی ویروس رایگان باشیم که خدمات ارزنده ای را ارائه می دهد، می توانیم به AVAST اشاره داشته باشیم. این نرم افزار بسیار ساده بوده ولی می توان پایداری فوق العاده ای را از آن مشاهده کرد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آنتی ویروس AVAST برای کدام کاربران مناسب است. افرادی که به صورت روزانه به دلایل مختلفی مجبور هستند تا از صفحات مختلف بازدید کنند و یا به دنبال خرید از فروشگاه های آنلاین هستند، این نرم افزار پیشنهاد خوبی برای آن ها است.

چرا که در صورت باز کردن صفحات نامناسب و یا مشکوک یک ارور از آن دریافت خواهید کرد و همین باعث محبوبیت این آنتی ویروس شده است. همچنین این برنامه می توانید برنامه هایی که بر روی لپ تاپ نصب شده اند را نیز بررسی کنید.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین آنتی ویروس ها برای ویندوز را به شما معرفی کنیم. هر کدام از این آنتی ویروس ها توانسته اند ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص دهند. به همین علت شما می توانید با بررسی مهم ترین این ویژگی ها دست به انتخاب بزنید و بتوانید بهترین آنتی ویروس را برای کامپیوتر خود انتخاب کنید.