مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

آموزش فیشیال صورت در تهران فاطمه حبشی

چگونه صورت خود را بشوییم؟
شستن صورت باید به صورت زیر باشد: پاکسازی صورت را بپوشانید کرم مرطوب کننده بزنید. با رعایت این روش می توانید تمام آلودگی ها و آلودگی ها را از روی صورت خود پاک کنید و پوستی تمیز و سالم داشته باشید.

استفاده از تونیک

از تونرهای پوست چه می دانید؟ آیا می دانستید که آنها با از بین بردن باقی مانده های روغن از روی پوست، پوست را جوان می کنند و در نتیجه از رشد موهای زائد و تاخیر در پیری جلوگیری می کنند؟

به طور معمول، تونیک های پوست حاوی گیاهان گیاهی، گل ها، سرکه، گلاب، شکوفه پرتقال یا آب نارون کوهی و سایر عصاره های ملایم هستند، اگرچه گاهی اوقات حاوی مقادیر کمی گلیسیرین نیز هستند. اگر پوست چرب دارید باید بیشتر از نارون کوهی استفاده کنید.

بعد از شستن صورت با شیر پاک کننده، یکی دیگر از مراحل مهم در پاکسازی پوست، استفاده از تونر است. لوسیون تونیک یکی از بهترین لوسیون هایی است که باید با یک اسفنج یا تکه گاز استریل روی صورت مالیده شود. بهترین راه برای استفاده از تونر این است که آن را به صورت دورانی روی صورت بمالید.

این حرکت باعث می شود پوست شما بسیار شاداب تر به نظر برسد و پوست شما شاداب تر و شاداب تر به نظر برسد. بسیاری از افرادی که برای شادابی و شادابی پوست خود ارزش قائل هستند از تونرها برای زیبایی پوست استفاده می کنند.

لایه برداری پوست

یکی دیگر از مراحل پاکسازی پوست، لایه برداری است، می توانید با استفاده از کرم های پاک کننده پوست، پوست خود را لایه برداری کنید.

روش های خانگی زیادی برای پاکسازی پوست وجود دارد و شما می توانید از هر روشی که مناسب پوستتان است برای تمیز نگه داشتن پوست خود استفاده کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام تمیز کردن صورت باید به آن توجه کنید این است که دست ها را به خوبی تمیز کنید. موهایتان را محکم ببندید تا کرم های لایه بردار با موهایتان تماس پیدا نکنند.

هنگامی که لایه برداری می کنید، با خلاص شدن از شر سلول های مرده پوست به درخشندگی پوست خود کمک می کنید. بسته به پاک کننده ای که انتخاب می کنید، ممکن است هر بار که صورت خود را می شویید نیازی به لایه برداری نداشته باشید. در برخی موارد، اگر بیش از حد از اسکراب صورت استفاده کنید، می تواند پوست شما را تحریک کند، بنابراین دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید.

یکی از روش های لایه برداری پوست استفاده از میکرودرم و اسکرابر پوست (اتوی صورت) است. برای آشنایی با این روش های پاکسازی پوست می توانید مقالاتی در مورد ابزارهای پاکسازی پوست (میکرودرم و اسکرابر پوست) مطالعه کنید.

دانه های سر سیاه باین

جوش های سرسیاه جوش های کوچک و تیره ای هستند. که روی پوست ما ظاهر می شود اساساً جوش ها لایه ای از پوست روی خود ندارند و فقط جوش های سطحی هستند. علاوه بر این، تحت تأثیر هوا، خاک و گرد و غبار، سیاه می شود.

جوش‌های سرسیاه در افرادی که آبرسانی عمیق‌تر پوست و منافذ بزرگ‌تری دارند، بیشتر اتفاق می‌افتد. علت اصلی این مشکل مراقبت نادرست از پوست است، همچنین می تواند ناشی از مشکلات زیر باشد:

اختلالات هورمونی

استفاده بیش از حد از آرایش (و ماندن آن در تمام شب)

قرار گرفتن در معرض سموم و آلودگی (مانند دود برای مثال)؛

دانه های سرسیاه کوچک برای بسیاری از افراد آزاردهنده هستند و بسیاری از افراد آن را روی صورت خود دارند، یکی از مهم ترین مراحل پاکسازی پوست که باید به آن توجه کنید، از بین بردن صحیح جوش های سر سیاه از روی پوست است.

برخی از این جوش های سرسیاه را می توان به راحتی از روی پوست پاک کرد، اما برخی دیگر باید با فشار دست از روی پوست پاک شوند. در واقع باید بدانید که تمام روش هایی که برای پاکسازی صورت استفاده می شود از بین بردن این جوش های سرسیاه است و باید به این نکته توجه کنید.

پوست را آبرسانی کنید

بسیاری از افرادی که پوست خود را پاکسازی می کنند باید بدانند که پاکسازی پوست یکی از مهم ترین مراحل پاکسازی پوست است. می توانید پوست خود را با بخور تمیز کنید تا تمام آلودگی ها از روی پوست شما پاک شود.

برخی از منافذ مسدود شده پوست و از این رو بسیاری از آکنه های روی پوست با کندر باز می شوند و دیگر آکنه ای روی صورت شما باقی نمی ماند. استفاده از کندر و دانه هایی که می توانید در آن بریزید تاثیر بسیار خوبی در پاکسازی پوست دارد و بر همین اساس باید از این روش برای داشتن پوستی زیبا و شاداب استفاده کنید.

فراموش نکنید که قبل از خواب صورت خود را مرطوب کنید. برای پوست های خشک، از یک پاک کننده ملایم بدون الکل استفاده کنید. و برای پوست های مستعد آکنه، از لوسیون حاوی بنزوئیل پراکسید استفاده کنید، برای بهترین نتیجه، این روال را در شب (یک بار در هفته) دنبال کنید، زیرا به پوست اجازه تنفس می دهد و صبح ها ظاهری شاداب و با طراوت به شما می دهد.

صورت

در تمام مراحل پاکسازی پوست که به آنها اشاره کردیم، باید پوست خود را ماساژ دهید. ماساژ پوست در تمام این مراحل تاثیر زیادی در از بین بردن آلودگی های پوست دارد.

اگر برای تمیز کردن پوست خود به کلینیک پاکسازی پوست مراجعه می کنید. شکی نیست که آنها پوست شما را در تمام سطوح به طور کامل ماساژ می دهند تا آلودگی ها و لک ها از روی صورت، پوست شما پاک شود، علاوه بر این ماساژ جریان خون در عضلات را تسریع می کند و آنها را به عضلات زیر پوست نیز تقویت می کند. به دلیل ضعف و شل شدن عضلات زیر پوست، چین و چروک روی پوست ظاهر می شود. ماساژ باعث می شود غدد عرق و غدد چربی به طور طبیعی کار کنند. و به پوست کمک می کند تا نرم و لطیف بیشتری داشته باشد.

از ماسک استفاده کنید

اغلب یکی از آخرین مراحل پاکسازی پوست استفاده از ماسک صورت است، استفاده از صورت باعث تقویت و آرامش پوست شما می شود. شما باید بر اساس نوع پوست خود بهترین ماسک را برای صورت خود انتخاب کنید و از یکی از آنها استفاده کنید.

مراقب باشید این ماسک ها را روی سوراخ های بینی، ابروها و چشم ها قرار ندهید، زیرا باعث التهاب این نواحی می شود. پس از استفاده از ماسک، باید آن را به مدت 20 دقیقه روی پوست نگه دارید و سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید.

از مرطوب کننده استفاده کنید

یکی دیگر از مراحل بسیار مهم پاکسازی پوست این است که پس از لایه برداری پوست خود را به خوبی مرطوب کنید. کرم های زیادی برای آبرسانی پوست وجود دارد که می توانید از یکی از آنها استفاده کنید.

در استفاده از این کرم ها دقت کنید، باید خیلی مراقب نوع پوست خود باشید، زیرا نوع پوست افراد با یکدیگر متفاوت است و هر فردی باید با توجه به نوع پوست خود کرم های مختلفی را انتخاب کند. به عنوان مثال برخی از افراد پوست چرب دارند، بنابراین باید کرم هایی را انتخاب کنند که چربی را به خوبی تنظیم کنند.

بسیاری از ما 20 دقیقه از برنامه روزانه خود را برای شستن پوست خود صرف نمی کنیم، چه رسد به مراقبت های ویژه از پوست. اما چیزی که ما نمی دانیم این است که بیشتر انواع پوست برای حفظ سلامت و درخشندگی صورت خود نیاز به شستشوی منظم دارند.

زندگی در شهرهای آلوده، شلوغی زیاد و نرسیدن به صورت باعث می شود منافذ پوست با آلودگی و سبوم پر شود، بنابراین پاکسازی پوست برای داشتن پوستی سالم و درخشان ضروری است.

مراجعه به صفحه مقاله: آموزش فیشیال صورت در تهران دکتر حبشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد