مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

مجله خبری انعکاس

اخبار به روز سراسر ایران و جهان

9 ویژگی ضروری Yoast SEO


9 ویژگی مهم Yoast SEO بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین اصولی است که به شما در بهبود سایت و رتبه آن کمک می کند. افزونه Yoast SEO برای وردپرس می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت ها باشد، در ادامه این مقاله به توضیح 9 ویژگی مهم ابزار Yoast SEO می پردازیم. با وبلاگ همراه باشید.

سئو شما هستید

با این ابزار می توانید به سئوی محتوا و وب سایت خود کمک کنید و همچنین به عنوان یک پلتفرم آموزشی که پیشنهادات عیب یابی ارائه می دهد نیز شناخته می شود.

ناها روح پس؟

این ابزار فراتر از کمک به شما در بهینه سازی وب سایت است.

این پیوست می تواند به عنوان یک ابزار آموزشی مورد استفاده قرار گیرد زیرا نکاتی را در مورد چگونگی حل مشکلات ارائه می دهد.

تنظیمات به شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش لینک های سایت شما می دهد.

ترکیب پاراگراف

Yoast SEO ساختار پاراگراف شما را تجزیه و تحلیل می کند و به شما کمک می کند محتوای بهتر و بهینه را ارائه دهید. این شامل اطمینان از طولانی نبودن پاراگراف ها، کوتاه نبودن جملات و وجود کلمات انتقالی است.

این ابزار به مخاطبان شما کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند.

اگر مشتری شما نتواند محتوا را درک کند، می توانید آن مشتری را برای همیشه از دست بدهید و همچنین متقابلاً اگر محتوا آسان و قابل درک باشد، مشتریان زیادی را مادام العمر جذب خواهید کرد و تجربه فروش کمی خواهید داشت.

چگالی یا چگالی کلمه کلیدی

تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در طول تولید یک مقاله یا محتوا تکرار می شود، تراکم کلمه نامیده می شود. یکی از ویژگی های اصلی این افزونه وردپرس، تعیین و پیشنهاد بهترین کلمات کلیدی شماست

همچنین استفاده از مقدار کم کلمات کلیدی برای بهینه سازی وب سایت خوب نیست و باید تعادل را به صورت استاندارد تنظیم کرد، با کمک افزونه Yoast تعداد کلمات کلیدی که در محتوا استفاده می کنید، استفاده از کلمات کلیدی بسیار زیاد یا کم. کامل

خوانایی

جالب است بدانید که محتوایی که خوانش راحت‌تر است، میزان ماندگاری و بازدید بیشتری دارد.

افزونه Yoast SEO برای وردپرس ساختار جمله شما را تجزیه و تحلیل می کند تا مطمئن شود که پست های قابل خواندن ایجاد می کنید.

این به مخاطبان شما کمک می کند محتوای وب سایت شما را بهتر درک کنند و منجر به سازگاری و خوانایی کامل محتوای شما می شود.

تعریف هدف

به زبان ساده، توضیحات متا یا متا توضیحات خلاصه ای از محتوای سایت را در نتایج جستجو در زیر لینک جستجو نشان می دهد که برای جذب بازدیدکنندگان سایت و سئو از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این افزونه این است که می توانید توضیحات متا را ایجاد، ویرایش و ویرایش کنید و در صورت کامل بودن محتوا، با استفاده از یک پالت رنگی یک خط سبز نمایش داده می شود.

ساپورت دوو

همه شما می‌دانید که لینک‌های محتوای داخلی یکی از مهم‌ترین عوامل در رشد محتوا و وب‌سایت شما هستند و همچنین برای کمک به بازدیدکنندگان برای یافتن محتوای مرتبط دیگر مفید است.

مدیریت کامل این لینک ها ضروری است. یکی دیگر از ویژگی های مهم سئو وردپرس با افزونه Yoast SEO این است که لینک های داخلی و خارجی موجود در محتوا را به شما نشان می دهد و بررسی می کند که آیا لینک های استانداردی در محتوا وجود دارد یا خیر. قابل استفاده هست؟

استفاده از کلمات تکراری

بیشتر موتورهای جستجو برای هر پست ایجاد شده روی کلمات کلیدی متفاوتی تمرکز می کنند تا به صفحات کمک کنند بدون رقابت برای یک موقعیت، رتبه بالاتری در نتایج جستجو داشته باشند.

Yoast تمام کلمات کلیدی را که در گذشته استفاده کرده اید ذخیره می کند و زمانی که از آنها استفاده کردید به شما اطلاع می دهد.

استفاده از کلمات کلیدی در زیرنویس

جنبه دیگری که گوگل و سایر موتورهای جستجو کمتر به آن توجه می کنند، عناوین ایجاد شده در محتوا از عناوین است. با این حال، همه این موارد در نمایه سازی محتوای شما بازی می کنند و نقش مهمی در رتبه بندی کلمات کلیدی و سایت شما دارند.

Yoast این زیرعنوان ها را بررسی می کند و به شما اطلاع می دهد که آیا از کلمات کلیدی مناسبی استفاده می کنید.

اکثر وب مسترها بر این باورند که قرار دادن کلمه کلیدی خود حداقل یک بار در عناوین خود برای موتورهای جستجو و خوانندگان ایده آل است.

لینک های ارجاع

تغییر مسیر لینک های شکسته (301 تغییر مسیر) به کاربران کمک می کند محتوای جایگزین را پیدا کنند. وردپرس توانایی تغییر خودکار این لینک ها را دارد، اما Yoast SEO به شما کنترل بیشتری می دهد.

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

افزونه Yoast SEO برای وردپرس نیز این قابلیت را دارد که اطلاعات خاصی را با رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد. در حالی که پست ها بدون این تغییرات به اشتراک گذاشته می شوند، می توانید تصاویر مختلفی را به پست اضافه کنید یا توضیحات خاصی برای فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

استفاده از این ابزار به پست‌های شما سفارشی‌سازی می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان خود را درگیر کنید.

تولید محتوا در سئو سایت بسیار مفید تلقی می شود، این واحد به جذب بازدید و دیده شدن هر چه بیشتر وب سایت شما کمک می کند. اجازه دهید سئوی سایت شما برای موتورهای جستجو و مخاطبان شما کار کند.

Yoast SEO یکی از ابزارهای مفید برای بهبود محتوای وب سایت های وردپرسی است، بنابراین از آن برای ایجاد محتوای مرتبط استفاده کنید.

برای بهینه سازی سایت خود چه می کنید؟ آیا هنگام استفاده از تکنیک های سئو متوجه تفاوت در تعامل بازدیدکنندگان شده اید؟

متن کامل مقاله را بخوانید:  https://blogten.ir/nine-important-features-yoast-seo/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد